Alumni ESQ 165


Alhamdulillah... Penantian aku tidak sia-sia. Ketika semua kawan pulang ke kampung bersama keluarga. Aku di sini begitu tenang melayani karenah kehidupan. Aku telah mengikuti ESQ165 selama empat hari yang berakhir kelmarin yang diadakan di PD, Negeri Sembilan. Begitu menyeronokkan dan kini aku adalah alumni ESQ165. Kepada sesiapa yang berpeluang mengikuti ESQ165, ikutlah.. Aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak tajaan, pihak penganjur program, Hotel Selesa Beach Resort, kawan-kawan yang sama membantu ketika ESQ165 dan semua pihak yang terlibat tidak lupa juga kepada driver van yang baik hati. Pejalanan yang begitu menyeronokkan.

3 comments:

Nabil Norhalim said...

sudah menjadi alumni rupanya..PAGI!!
salam 165..
selamat datang keluarga ESQ..
Muhammad Nabil bin Norhalim alumni ESQ Mahasiswa angkatan 9..

share la experience skit..bagaimana rasa membuka titik yang 1..ihsan..pasti bahagia bukan?
share la dengan teman-teman yang lain..dalami Tasauf Moden (Prof Hamka,Pak Ary Ginanjar) dan ulama sufi yang lain..nk membentuk politik dan kerajaan kena lanjut pengajian dengan ulama haraki..

Umar Furqan said...

PAGI..
salam ESQ 165..
salam 1MALAYSIA..
begitu teruja..
begitu mengagumkan..
begitu bersemangat..
begitu bahgaia..
begitu tenang..
Rasa bertuhan ku semat di sanubari..
Ku pelajari Islam yang Asal..
Sunnah Nabi jadi panduan dan ikutan..

BINTU BILLAK said...

salam...saya pun alumni esq :)

Saya cadangkan, panggillah orang ESQ datang UDM untuk slot ESQ dalam masa 2 jam pun boleh, macam ESQ buat kat USIM sem lepas masa KONVENSYEN PENDAKWAH MUDA'09...

hanya cadangan....